Цей вміст недоступний обраною мовою, тому ми переклали його на найближчу до неї мову.

Ознайомлення з панеллю керування співгосподарями

Використовуйте панель керування, щоб відстежувати запити і знаходити нових господарів.
Автор: Airbnb (30 січ. 2024 p.)
2-хвилинне чтиво
Оновлено 30 січ. 2024 p.

Приєднавшись до платформи для досвідчених співгосподарів і створивши профіль, ви зможете співпрацювати з господарями, яким потрібна ваша допомога. Господарі неподалік можуть знайти вас, ввівши адресу свого помешкання на цільовій сторінці досвідчених співгосподарів. Коли вам надішлють запит, він з’явиться на панелі керування.

Ознайомлення з інформаційною панеллю

Панель керування має дві вкладки:

  • вкладку налаштувань, де ви можете вносити зміни до свого профілю;

  • вкладку запитів, де можна відстежувати потенційних господарів, які зацікавлені у співпраці з вами.

На вкладці запитів ви також можете стежити за своїми органічними запрошеними учасниками – господарями, з якими ви зв’язалися за межами платформи для досвідчених співгосподарів. Коли ви додасте таких господарів до свого профілю, ви зможете стежити за їхніми успіхами на панелі керування.

Відстеження потенційних господарів

Важливим елементом п’ятизіркового сервісу в прийомі гостей на Airbnb є оперативне реагування на питання чи прохання гостей. Як досвідчений співгосподар, ви маєте так само ефективно обробляти запити від господарів. Оперативне реагування свідчить про те, що ви відповідальний партнер.

Отримавши запит, ви побачите ім’я, адресу, номер телефону, електронну адресу, дату запиту та статус потенційного господаря на вкладці запитів. Можливі статуси:

  • новий: господар запитав, чи бажаєте ви співпрацювати;

  • актуальний: ви обговорюєте з господарем питання про співпрацю;

  • втрачений: господар вирішив не працювати з вами;

  • відмова: ви вирішили не працювати з господарем;

  • набутий: ви з господарем узгодили співпрацю.

Коли господар надсилає вам запрошення стати співгосподарем, ви отримуєте його у розділі «Вхідні» на Airbnb. У вас буде можливість прийняти або відхилити запрошення. Якщо ви приймете цю пропозицію, статус на інформаційній панелі буде автоматично змінено на Набутий. Якщо ви відхилите запит, його буде змінено на Відмова.

Партнерство з господарями

Коли для вас буде знайдено господаря, ви можете обговорити з ним потенційне партнерство й розповісти, чому саме ви можете допомогти йому почати приймати гостей у його помешканні.

«Ми надаємо потенційному господарю опис робочих процедур: прибирання, прийому гостей і технічного обслуговування, – кажуть Кларісс і Артур, досвідчені співгосподарі з Парижа. – Ми показуємо оголошення, яким керуємо на сайті Airbnb, щоб господар зрозумів нашу роботу й зацікавився майбутньою співпрацею з нами».

Якщо ви вже приймаєте гостей спільно з іншими господарями, ви можете попросити їх надати рекомендації. Сандра і Джиммі, досвідчені співгосподарі з Кон-ла-Віля, Франція, часто використовують цей підхід.

«Загалом достатньо детально пояснити наші послуги й показати оголошення, якими ми керуємо, але потенційному господарю завжди буде спокійніше, якщо він отримає відгук від наших наявних клієнтів, – каже Джиммі. – Це значно підвищує наші шанси на конверсію».

Узгодження цілей

За словами Сабріни, досвідченої співгосподарки з Денвера, штат Колорадо, дуже важливо переконатися, що її послуги «підходять для господаря». Уперше спілкуючись із новим господарем, вона намагається «більше дізнатися про його помешкання, про те, скільки часу він готовий присвячувати прийому гостей і який дохід розраховує отримувати, а також допомогти йому зрозуміти свій потенціал».

З нею погоджується Джиммі, досвідчений співгосподар із Палм-Спрінгс, штат Каліфорнія. «Мій підхід дуже вибірковий, тому що для мене досить важливі аспекти географічної близькості та якості», – каже він. – Стосунки з власниками – це ключовий момент».

Інформація, що міститься в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.

Airbnb
30 січ. 2024 p.
Чи була ця інформація корисною?