Цей вміст недоступний обраною мовою, тому ми переклали його на найближчу до неї мову.

Використання інструментів Airbnb для співгосподарів

Визначте, як ви будете керувати оголошеннями, комунікацією та виплатами.
Автор: Airbnb (30 січ. 2024 p.)
3-хвилинне чтиво
Оновлено 30 січ. 2024 p.

Ключовим елементом успішної діяльності досвідченого співгосподаря є вирішення питання про те, як ви з господарем розподілятимете між собою роботу з керування оголошенням.

Чи будете ви обоє обмінюватися повідомленнями з гостями, чи хтось один із вас візьме на себе це завдання? Чи будете ви керувати всім оголошенням і звертатися до господаря лише з конкретних питань, наприклад щодо запитів на відшкодування? Що б ви не вирішили, Airbnb пропонує інструменти, які полегшать спільний прийом гостей.

Налаштування дозволів для співгосподаря

Коли господар запрошує вас стати співгосподарем його помешкання, йому пропонується вибрати категорію вашого доступу. Нижче перелічено доступні варіанти дозволів.

  • Повний доступ
  • Доступ до календаря й папки «Вхідні»
  • Доступ лише до календаря

Маючи повний доступ, ви можете:

  • створити нове оголошення;
  • обмінюватися повідомленнями з гостями й отримувати сповіщення;
  • оновлювати календар;
  • переглядати історію транзакцій;
  • керувати оголошенням, зокрема цінами й іншими параметрами;
  • керувати бронюваннями, зокрема приймати й відхиляти запити на бронювання, обробляти скасування бронювань і звернення до Центру вирішення проблем;
  • надсилати запити на відшкодування;
  • додавати й видаляти інших співгосподарів, редагувати дозволи й призначати себе або іншого співгосподаря головним господарем для оголошення.

Зверніть увагу: навіть маючи повний доступ, ви не можете:

  • встановлювати й редагувати виплати інших співгосподарів;

  • керувати вже надісланими запитами на відшкодування;

  • переглядати або змінювати спосіб отримання виплат або податкову інформацію власника помешкання чи іншого співгосподаря.

Ефективне спілкування

Радимо розробляти спільно з господарями чіткий план, який передбачатиме, хто має взяти на себе відповіді на запити гостей та іншу комунікацію. Господар може передати вам повну відповідальність або розподілити завдання.

Слід узгодити розподіл відповідальності щодо таких елементів комунікації:

  • щоденний обмін повідомленнями, відповіді на запитання й вирішення будь-яких поточних проблем;

  • відповіді на запити на бронювання, якщо в оголошенні не використовується Миттєве бронювання;

  • надсилання запитів на відшкодування (зверніть увагу: керувати вже надісланими запитами можуть лише власники помешкань);

  • звернення по допомогу до Служби підтримки спільноти;

  • керування іншими співгосподарями.

Сабріна, досвідчена співгосподарка з Денвера, штат Колорадо, вважає за доцільне, щоб комунікацією з гостями керував хтось один: «так ви завжди будете послідовні щодо таких питань, як знижки, повернення коштів і проблеми гостей».

За відсутності чіткого плану можуть виникати проблеми. «Коли подібною роботою спільно займаються двоє людей, можлива плутанина, – каже Домінік, досвідчений співгосподар із Корнуолла, Англія. – За таких умов пропускаються важливі аспекти, складно узгодити роботу прибиральників і таке інше».

Як працює система виплат

Господарі можуть використовувати додаткові інструменти виплат для співгосподарів, щоб ділитися з вами певним відсотком або фіксованою сумою за кожне бронювання на Airbnb. Вони можуть вибрати один із чотирьох варіантів виплат: 

  • ділитися платою за прибирання;

  • ділитися платою за прибирання та відсотком від суми бронювання;

  • ділитися відсотком від кожної виплати;

  • ділитися фіксованою сумою з кожної виплати.

Налаштовувати виплати можуть лише власники помешкань. Залежно від місцезнаходження господаря та співгосподаря можуть застосовуватися певні обмеження.

Коли господар налаштовує виплату співгосподаря, у вас є 14 днів, щоб підтвердити або відхилити пропозицію. Зазвичай ви обговорюєте й узгоджуєте з господарем суму та спосіб виплати, перш ніж він надішле запит, але якщо ви відхилите варіант розподілу виплат, господар повинен буде надіслати нову пропозицію. 

Після підтвердження виплати ви почнете отримувати оплату за бронювання приблизно через 24 години після прибуття гостей. Якщо власник помешкання внесе зміни до наявного варіанта розподілу виплат, вони застосовуватимуться лише до бронювань, які починаються після вашого підтвердження таких змін.

Інформація, що міститься в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.

Airbnb
30 січ. 2024 p.
Чи була ця інформація корисною?