Цей вміст недоступний обраною мовою, тому ми переклали його на найближчу до неї мову.

Функціональні можливості вкладки «Повідомлення»

Скористайтесь цими порадами для швидкого та зручного пошуку, надсилання та планування повідомлень.
Автор: Airbnb (1 трав. 2024 р.)
Оновлено 3 лют. 2025 р.

Вкладка «Повідомлення» – це ваша поштова скринька на Airbnb. На цій вкладці ви зможете централізовано переглядати всі свої повідомлення щодо прийому гостей і подорожей, а також звернення до служби підтримки. Функції на вкладці «Повідомлення» дають змогу:

  • фільтрувати й шукати повідомлення;
  • надсилати і планувати надсилання повідомлень, зокрема заздалегідь підготованих шаблонів, які називаються швидкими відповідями;
  • спілкуватися з усіма учасниками бронювання в одній груповій розмові;
  • надсилати відповіді у гілці обговорення, щоб підтримувати впорядкованість розмов;
  • редагувати повідомлення і скасовувати їх надсилання;
  • використовувати функцію підтвердження прочитання для надісланих вами повідомлень;
  • реагувати на повідомлення з використанням емодзі.

Фільтрування та пошук повідомлень

За замовчуванням на вкладці відображаються всі ваші повідомлення на Airbnb. Щоб відфільтрувати повідомлення за типом, натисніть Прийом гостей, Подорожі або Підтримка.

У розділі Прийом гостей ви можете застосувати перелічені нижче додаткові фільтри.

  • Непрочитані: буде показано лише ті повідомлення, які ви ще не відкривали.
  • Етап подорожі: повідомлення буде відсортовано за етапом бронювання («Запит на бронювання», «Заплановані бронювання», «Зараз перебувають гості» або «Попередні бронювання»).
  • Оголошення: повідомлення буде впорядковано за оголошеннями, якщо у вас їх декілька.
  • Із зірочкою: буде показано лише ті повідомлення, які ви позначили зірочкою.

Якщо ви співгосподар, супергосподар-посол або організатор враження Airbnb, на вкладці «Повідомлення» відображатимуться такі фільтри:

  • Співгосподар: буде показано розмови між вами й іншими співгосподарями оголошення.
  • Супергосподар-посол: буде показано повідомлення між вами й господарями, з якими ви співпрацюєте.
  • Враження: ви зможете переглянути повідомлення, що стосуються відповідних бронювань.

Скорившись фільтром Подорожі, ви можете переглянути повідомлення, які ви надсилаєте й отримуєте як гість. Застосувавши фільтр Підтримка, ви можете переглянути розмови з Підтримкою від Airbnb.

Шукаєте конкретну розмову? Ви можете виконувати пошук у повідомленнях за іменами, словами або фразами. Ви можете застосовувати фільтри, щоб звужувати діапазон пошуку і швидше знаходити потрібні розмови.

Надсилання та планування швидких відповідей

Чітка та своєчасна комунікація – це запорука успішного прийому гостей. На вкладці «Повідомлення» ви можете розпочинати розмови, надавати інформацію й відповідати на запитання гостей.

Щоб заощадити час, використовуйте функцію швидких відповідей. Швидкі відповіді – це шаблони відповідей на поширені запитання, тож вам не доведеться щоразу писати типові повідомлення з нуля. На вкладці «Повідомлення» є кілька заздалегідь підготованих повідомлень, які ви можете надсилати гостям на ключових етапах, зокрема після підтвердження бронювання. Ви можете використовувати ці швидкі відповіді як є, редагувати їх або створювати власні шаблони. 

Вкладка «Повідомлення» за допомогою штучного інтелекту аналізуватиме запитання гостей і автоматично пропонуватиме швидку відповідь. Рекомендована відповідь відобразиться у вашій розмові з гостем, і спочатку бачити її зможете лише ви.

Ви зможете негайно переглянути, відредагувати й надіслати запропоновану швидку відповідь або запланувати її доставку на пізніше. Під час надсилання повідомлення замість заповнювачів у шаблонах автоматично вставляються певні дані про бронювання та оголошення (наприклад, адреса, ім’я гостя та час прибуття). Підтримуйте актуальність даних у своєму оголошенні, оскільки повідомлення з порожніми заповнювачами не надсилаються належним чином.

Перед надсиланням запланованого повідомлення в розмові з гостем відобразиться нагадування. Ви можете відкоригувати повідомлення або скасувати його надсилання, якщо воно дублюватиме інформацію, яку ви вже надавали.

Дізнайтеся більше про використання швидких відповідей, які дають змогу заощадити час

Спілкування з групою

Для кожного нового бронювання починається нова розмова на вкладці «Повідомлення». 

Гість, який здійснює бронювання, може запросити інших дорослих, які подорожують з ним, приєднатися до бронювання. Гості, які приймають запрошення, додаються до розмови, а ви надсилатимете повідомлення всій групі. Гості можуть прочитати всі повідомлення, навіть якщо вони приєднаються згодом, тож вам не доведеться повторюватися.

Натисніть кнопку Подробиці, щоб переглянути деталі бронювання й розмови, зокрема список усіх учасників. Натисніть фотографію гостя, щоб переглянути його профіль і більше дізнатися про нього.

Використання інших функцій обміну повідомленнями

На вкладці «Повідомлення» ви знайдете багато функцій для керування розмовами, як-от відповіді в гілці обговорення, інструменти редагування, підтвердження прочитання та емодзі.

  • Відповіді в гілці обговорення дають змогу створити стрічку обговорення під час відповіді на повідомлення, у якій ваша відповідь буде пов’язана з оригінальним повідомленням.
  • Інструменти редагування дають змогу редагувати повідомлення протягом 15 хвилин після його надсилання і скасувати надсилання протягом 24 годин.
  • Підтвердження прочитання повідомлень показують, чи переглядали ваші повідомлення гості або інші одержувачі (за умови, що вони не вимкнули цю функцію в налаштуваннях свого акаунта).
  • Ви можете реагувати на повідомлення, використовуючи емодзі, які символізують усмішку, сердечко, великий палець угору, оплески або регіт.

Запитання й відповіді щодо вкладки «Повідомлення»

Інформація, що міститься в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.

Airbnb
1 трав. 2024 р.
Чи була ця інформація корисною?