Цей вміст недоступний обраною мовою, тому ми переклали його на найближчу до неї мову.

Прості способи справити приємне враження на гостей, які забронювали тривале перебування

Дотримуйтеся цих порад, щоб ваші гості були задоволені, а ви отримували якнайкращі відгуки.
Автор: Airbnb (28 лют. 2023 p.)
2-хвилинне чтиво
Оновлено 28 лют. 2023 p.

Гості, які зупиняються у вас на 28 ночей і більше, часто мають інші потреби, ніж відвідувачі на вікенд. Задоволення цих потреб створює для них кращі враження від подорожі й забезпечить вам більше п’ятизіркових відгуків.

Щоб забезпечити гостям, які приїхали на місяць, приємні враження, приблизно через тиждень після їхнього прибуття:

запитайте, що їм додатково потрібно.

Плануючи подорожі тривалістю в місяць, складно взяти з собою все необхідне. Як господар, ви можете запитати у гостей, які предмети щоденного вжитку їм потрібні.

Можливо, їм знадобиться додаткова подушка або ковдра, парасолька або кухонне приладдя, як-от тостер чи блендер. Ваша готовність подбати про ці відносно невеликі зручності може мати величезне значення для забезпечення належного рівня комфорту вашим гостям. Крім того, ви зможете використати ці речі і для майбутніх гостей.

Андреа, супергосподиня в місті Левенворт, штат Вашингтон, каже, що дбає про те, щоб кухня була належно вкомплектована, якщо гості планують тривале перебування. «Я завжди залишаю для гостей багато листового чаю, каву для різних способів приготування, а також олію та спеції».

запропонуйте послуги прибирання;

Багато гостей позитивно сприймають ідею безкоштовного прибирання посередині терміну перебування. Це чудовий бонус для них, а для вас – можливість за потреби замінити лампи, фільтри, батарейки тощо.

Аннет, супергосподиня із Сан-Франциско, любить казати своїм гостям: «Оскільки ви будете тут щонайменше місяць, завжди може статися щось, що потребуватиме нашої уваги. Будь ласка, не намагайтеся виконувати ремонт самостійно, навіть незначний. Одразу зв’яжіться з нами, і ми про все подбаємо!»

Плануючи прибирання помешкання посередині терміну перебування, радимо повідомити гостям, хто саме й коли прибуде в помешкання і як довго ці люди там перебуватимуть. Чітке інформування сигналізує про те, що ви поважаєте приватність і безпеку гостей.

Ви також можете запропонувати частіше обслуговування за додаткову плату. Так ви підтримаєте місцеву клінінгову компанію і забезпечите бездоганну чистоту в помешканні.

Рекомендації щодо місцевих послуг

Гості зазвичай не знайомі з регіоном настільки добре, як місцеві. Ваше повідомлення з рекомендаціями або путівник допоможуть їм отримати максимум задоволення від подорожі.

Складіть короткий список послуг, які можуть знадобитися гостям під час тривалого перебування, наприклад, вигулювання собаки, доставка продуктів або ремонт ноутбука. Рекомендуючи місцевих продавців, ви зробите добру послугу своїм гостям і підтримаєте місцеву спільноту.

Зверніть увагу гостей на свої улюблені місця, особливо ті, які менш відомі, але однозначно варті уваги. Не забудьте зазначити фестивалі або інші великі публічні заходи, які відбуватимуться під час їхнього перебування.

Додавання приємних дрібниць

Приємні дрібниці – чудовий спосіб висловити вдячність гостям. Ви можете залишити біля дверей коротку листівку зі словами вдячності («Дякую, що зупинилися у нас») або невеликий подарунок, як-от:

  • пляшка місцевого вина;
  • свіжовипечений хліб;
  • місцевий сувенір.

«Що подарунок менший і легший, то краще, – каже Донна, супергосподиня із Сан-Франциско. – Особисто я надаю перевагу чомусь їстівному, щоб гість за бажанням міг одразу використати свій подарунок». Місцеві сувеніри в подарунок створять гостям приємні враження і нагадуватимуть їм про ваше помешкання після виїзду.

Інформація, що міститься в цій статті, могла змінитися з моменту публікації.
Airbnb
28 лют. 2023 p.
Чи була ця інформація корисною?